L'inici


Hom a vegades no sap el perquè de les coses, senzillament no es poden explicar, però aquests perquès desconeguts ens mouen, tal com em va passar a mi ja fa 3 anys. Sempre m’havia captivat Suïssa tot i haver-ne vist poca cosa, i sempre que pensava en ella la meva ment la ubicava lluny, però m’atreia.
Només em faltava una excusa per anar-hi, i descobrir aquest país del qual només coneixia que estava al centre d’Europa, just al cor dels Alps, i l’excusa va arribar. No va ser ni un viatge de feina, ni una oferta per anar a esquiar, senzillament va ser el naixement de la ja desapareguda companyia clickair, en la seva oferta promocional oferia destinacions a diferents racons d’Europa a preu quasi regalat, i mira per on, uns quants vam decidir que estaria bé fer una escapadeta de baix cost, de les destinacions possibles sortia Zurich, i per coses de la vida a la resta els hi va semblar bé. Va ser una escapadeta curta, només 3 dies, però van ser ben aprofitats, vam visitar Zurich i Luserna, vam anar al Kunhaus i passejar per les muntanyes del voltant de Zurich. Va ser la primera presa de contacte, però no la última, ja podeu deduir que la impressió va ser molt grata. Vam aprendre moltes coses que en el futur ens han servit molt.
Al ser una escapada lowcost, i en aquella època disposàvem de menys pressupost que ara, vam confiar en la xarxa de backpackers de Suïssa i la veritat és que hi vam estar molt bé.
En fi, va ser l’inici de quelcom que ja no es pot desfer.

btemplates