Linzertorte



Aquest passat cap de setmana he anat al poble a veure els meus pares, i ha donat la casualitat que tenien convidats, així doncs, no podia presentar-me amb les mans buides i em vaig animar a fer un pastís de Linz, tot seguint les instruccions de la Miriam de Font-Renz, que estan molt ben explicades a la web del karakia.
El pastís va agradar molt i va ser una dolça manera d'apropar la gastronomia suïssa a amics i familiars. A mi, personalment, em va transportar a la penúltima vegada que vaig anar a Suïssa, que vam comprar un pastís de Linz per menjar-nos-el mentre esperàvem l'avió.
Haig de reconèixer però, que no em va quedar tant bonic com el de la foto (la foto va quedar al poble).
P.S: Linz és una ciutat que està a Àustria, no Suïssa, però degut a la seva proximitat, la recepta del pastís s'ha incorporat a la gastronomia suïssa.

btemplates